הפייסבוק הוא כלי מופלא לזיהוי פלח השוק שאליו מייעדים את הקמפיין המסחרי. מכיוון שעיקר הפעילות בו הוא חברתי ושיתופי, חברה המתעתדת לנהל קמפיין פרסומי בפייסבוק, חייבת לתת את הדעת לתחביבים, להרגלים ולצרכים של האוהדים הקיימים והפוטנציאליים שלה.
10 טיפים לייעול עמודי הפייסבוק
הפייסבוק הוא כלי מופלא לזיהוי פלח השוק שאליו מייעדים את הקמפיין המסחרי. מכיוון שעיקר הפעילות בו הוא חברתי ושיתופי, חברה המתעתדת לנהל קמפיין פרסומי בפייסבוק, חייבת לתת את הדעת לתחביבים, להרגלים ולצרכים של האוהדים הקיימים והפוטנציאליים שלה.
אז איך מייעלים את עמודי הפייסבוק כדי להגדיל את מספר האוהדים שלהם? אלעד רייכנברג, מנכ"ל richkid, המתמחה בפיתוח אתרים ואפליקציות לפייסבוק וכן בכתיבת תכנים והטמעתם ברשתות החברתיות באמצעות חטיבת המדיה החברתית שלה &fans, נותן מספר טיפים:
1. פייסבוק מאפשר לך לקבל פידבקים מאנשים בזמן אמת ולחזור על מה שכבר הצליח בעבר.
השימוש ב-insights tools (כלי לחיתוך ולפילוח מדויק של קהל היעד על פי קטגוריות שונות כמו גיל, מגדר, ארץ מוצא וכד') יכול ללמד אותך על האוהדים שלך, כמו גם על התוכן והמוצרים שבהם הם מתעניינים.
2. כמו בעולם האמיתי, בניית מערכות יחסים עם אנשים בפייסבוק לוקחת זמן ודורשת השקעה לטווח ארוך. לכן הקפד להעלות תוכן עדכני וקל לצריכה.
3. כנגזרת מכך, התאם את התכנים שלך לגילאים האופייניים לאוהדי העמוד.
4. העלה פוסטים שמעודדים אינטראקציה, שאל שאלות שיעודדו את אוהדיך לשתף ולחלוק סיפורים אישיים. פרסם אותם מוקדם בבוקר או בשעות המאוחרות של הערב ואל תעמיס ביותר משניים עד שלושה פוסטים ביום.
5. תגמל את אוהדיך עבור הנאמנות שלהם. תוכל לעשות זאת על ידי הכרזה בעמוד שלך על "אוהד החודש".
6. ערוך תחרויות משתלמות לאוהדי העמוד שלך.
7. השתמש באפליקציה או בלשונית ייחודית על מנת ליצור קידום שדורש מאנשים לעשות לך לייק לעמוד או לשתף את תוכנו עם חבריהם.
8. הצע דילים ומבצעים בלעדיים לקהילת הפייסבוק שלך.
9. ספק להם מידע ייחודי ויידע אותם לגבי עדכונים ואירועים.
10. העלה הרבה תמונות ותכני וידאו, כיוון שאלו מהווים תמריץ גדול לשתף.